Bieg na bieżni

Większość takiego typu sprzętów posiada regulację prędkości oraz pulsometr z wyświetlaczem. Przez to można ćwiczyć tak, aby jak najlepiej wykorzystać swe szansie. Spalanie tłuszczu realizowany jest przy konkretnym tętnie, jakie jest inne dla każdej osoby. Znając przedział, w jaki powinniśmy celować można w ten sposób kontrolować intensywność treningu. Drugą kwestią jest długość ćwiczenia. Na początku wszystkich wysiłku organizm najpierw czerpie energię z zapasów cukru, dopiero w następnej fazie sięga po tłuszcz. Dlatego też osoby, które ćwiczą na bieżni powinny odbywać minimum 40 minutowy trening, żeby przyniósł on oczekiwane skutki. Kolejnym aspektem jest intensywność treningów. Zwyczajny bieg czy spacer jest niezwykle monotonny i może szybko się znudzić. Oprócz tego organizm sprawnie przyzwyczai się do tego typu jednostajnego trudzie fizycznym. Z tego powodu należy używać zmian tempa prędkości. Ponad to przez to można imitować teren na świeżym powietrzu – szybszy bieg będzie oznaczał wzniesienie i tym podobnymi. Ćwiczenia powinna być regularny, jest to klucz do zrealizowania wyznaczonych celów. Najbardziej jest trenować minimum 3x w tygodniu, natomiast chociaż jeden dzień w tygodniu powinno pozostać przeznaczony służącym do odpoczynku jak również regenerację organizmu. Continue reading » Bieg na bieżni

kickboxer-1561793_640

Ćwiczenia w domu i siłowni

Podjęłaś wreszcie tę decyzję? Masz już stosunkowo siedzenia na kanapie oraz oglądania kolejnych fit trenerek online jak również tv? Musisz jedynie uzbierać fundusze na całe wyposażenie i w końcu zaczynasz funkcjonować? Uważam, iż trochę się zapędziłaś…

SPORT DLA KAŻDEGO

Aktywność fizyczna, to nie jedynie basen, na którym potrzebujesz ubioru, okularów lub czepka, ani bieganie, gdzie początkowo przydałaby się chociażby para dobrych butów. Sport, to też sport w domu, przy ulubionej muzyce lub obecnie oglądanym filmie. I jedyne, czego potrzebujesz w tym wypadku, to mata do ćwiczeń.

JA ZACZĄĆ?

Rzecz jest bardzo prosta. Potrzebujesz tylko wygodnego ubioru, obuwia z podeszwą nieślizgającą się oraz maty do treningu w domu. Oraz to wszystko! Nie musisz wydawać kilkuset złotych na sam początek, kiedy nie zdajesz sobie sprawy z tego jeszcze czy w ogóle będziesz kontynuować daną dyscyplinę. Fitness w domu jest znacznie tańszy niż pozostałe aktywności. Porównajmy: buty biegowe, nawet dla najmocniej początkującej osoby, to wydatek rzędu dwieście – 250 zł. Oporządzenie na basen, to kwota porównywalna. Siłownia, to cenę dobra. Stu dwudziestu zł, jeżeli decydujesz się na karnet miesięczny. Jak również są w końcu sport w domu. Czego potrzebujemy? Obuwie, mata do treningu jak również komfortowy strój. Wydatek maty do treningów waha się naokoło kilkudziesięciu pln, gdzie mam tu na ogół na myśli kwotę bliżej Trzydzieści złotychniż dziewięćdziesiąte. Dostrzegasz różnicę?

A CO Z CIĘŻARAMI?

Na początku Twojej kosztown wystarczy praca z ciężarem osobistego ciała. Nie potrzebujesz hantli ani innych dodatków. Jeśli poczujesz, że dasz radę z obciążeniem, po prostu weź dwie dwulitrowe butelki wody. Tyle starczy! Nie daj sobie wmówić, że żeby zacząć trenować w domu, potrzebujesz zakupić cały atlas a także wyburzyć chociażby 1 ścianę w swoim mieszkaniu, żeby zbudować kącik do treningu. Wystarczy ci kawałek podłogi, na którym zmieści się mata do treningu, odrobinę chęci i sportowe obuwie, aby nie poślizgnąć się w czasie uprawiania następnych akrobacji.

SKORO NIE POTRZEBUJE NIC, TO PO CO MI MATA DO ĆWICZEŃ?

Są osoby, jakie lubią trenować na panelach, jednak jest to skrajnie groźne, gdyż na tak śliskiej powierzchni bezproblemowo o kontuzję. Są też ci którzy cenią sobie działania na dywanie, lecz pamiętaj, iż ćwiczysz po to, żeby się spocić. Niekoniecznie przyjemnym odczuciem jest zbieranie na swym spoconym od treningu ciele meszku z dywanu. Poza tym pamiętaj, że Twój pot wnika w dywan i wreszcie może być, że następnym ćwiczeniem będzie jego pranie. Natomiast mata do treningów w domu wykonana jest z materiałów, które są hipoalergiczne, prosto je umyć, a przy okazji izolują cię od śliskiego podłoża. Dodatkowo możesz ją za każdym razem zwinąć a także zabrać ze sobą wszędzie tam, gdzie masz ochotę na ćwiczenie. Pokój hotelowy, taras w domu rodzinnym czy też ćwiczenia w parku z koleżanką.